tiistai 11. joulukuuta 2018

Uusi Alku (taas)

 
Hellurei vaan kaikille!

Wacky tässä taas, nolostellen ja nöyristellen.... 

Jooh, ei näistä mun legacy yrityksistä taida tulla yhtään mitään. Jätän Barlow't yleisön luettavaksi, mutta todennäköisesti tarina ei jatku. Myöskin Sanahelinää -blogin aion kuopata, ja tämä tulee tilalle. Siirsin Sanahelinästä kyllä kaikki postaukset tämän blogin puolelle jos ne vielä jotakuta ilahduttavat :)

Nora's wacky Sims on pääosin Sims 4 aiheinen sivusto, jossa pääosassa eivät olet tarinat, vaan esittelyt, muodonmuutokset, ja sekalaiset otokset ja kertomukset minun simsseilyistäni. Haluan jakaa simeilyäni nettiin, mutta yhteen tarinaan minulla vain ei pysy mielenkiinto tarpeeksi pitkään. Koen, että helpompi minulle on pitää tällaista sivua, mihin tulen tekemään kaikkea pientä kivaa teille luettavaksi. Lyhyitä tarinoita en kuitenkaan sulje kokonaan pois. 

Kuten jo totesin, sivu tulee pääosin käsittelemään sims nelosta, mutta mahdollisesti tänne saatan postata jotain myös kakkosesta! Nostalgiaväreitä tulee minullekin joskus, ja kakkosen pelaamista parempaa ei silloin ole! 

 En osaa vielä sanoa, milloin saan täysin uutta sisältöä ulos, sillä tällä hetkellä minulla on pääsy internettiin hyvin harvakseltaan. Yritän saada asiaan mahdollisimman pian muutoksen.

Linkittelypyyntöjä otan mielelläni vastaan, ja linkitän myös mielelläni takaisin!

Rakkain terveisin, wacky ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti